Dutch Media Week terugblik
Dutch Media Week 2021 (DMW21) was zeer succesvol en in dit bericht blikken we kort terug op een hele leuke en interessante week, waar onze leerlingen afwisselend deelnemer en media professional waren.
Op maandag 4 oktober zijn wij met alle leerlingen naar Beeld en Geluid gegaan voor een rondleiding verzorgd door de directeur van Dutch Media Week Herman Dummer. Na de rondleiding heeft Thijs Horseling verteld hoe hij begonnen is op het MBO en uiteindelijk de grafisch vormgever werd van Dutch Media Week. Nog interessanter: hoe hij via typografie een logo heeft gemaakt dat hopelijk op den duur net zo bekend wordt als de Nike Swoosh!
Op dinsdag 5 oktober zijn wij met de derdejaars naar de Song Festival Experience gegaan op de Gooische Brink. Hier maakten de leerlingen een opdracht die gelinkt was aan Maatschappijleer. Op vrijdag zijn enkele vierdejaars naar evenementen van Dutch Media Week gegaan om promotiemateriaal te maken. Hieronder één van de resultaten!
Petie, Roxanne en Dex
Mediaschool Merchandise
Van nature zijn wij altijd zeer bedrijvig met allemaal kleine en grote projecten in het vooruitzicht! Zo was er tijd om een hoody-/kledinglijn op te richten voor de Mediaschool. Veel leerlingen willen hun eigen 'docenten' hoody en hebben tijdens het vak Ondernemen hoodies ontworpen die we t.z.t. kunnen laten bedrukken. Houd onze instagram in de gaten!
Nuno heeft de merchandise poster ontworpen. Hier overhandigt onze directeur het eindresultaat (bedrukt met onze nieuwe printer.) aan zijn ontwerper!